Organizează-ţi eficient activitatea

Foloseşte tehnologia în avantajul tău

Raluca Bota

Cea mai importantă resursă de care dispunem este "timpul". Este foarte important cum gestionam această resursă deoarece influenţează semnificativ succesul afacerii noastre. În activitatea zilnică intevin o mulţime de probleme urgente şi neprogramate pe care trebuie să le rezolvăm. Pentru a le putea rezolva este foarte important să nu le omitem sau să nu uităm pur şi simplu de ele. Agenda este încă un instrument des folosit, însă tehnologia din zilele noastre ne permite să ne gestionăm timpul şi activitatea mult mai uşor. Nu mai este necesar să avem o agenda pentru a fi foarte bine organizaţi,  acum putem să ne folosim doar telefonul mobil de exemplu. Odoo ne oferă posiblitatea de a gestiona eficient întreaga activitate a afacerii noastre şi în acelaşi timp ne permite să ne organizăm timpul cu ajutorul notiţelor şi a listelor de activităţi. Pentru ca afacerea noastră să fie una organizată, este absolut necesar ca atât angajaţii cât şi managerii să îşi gestioneze eficient activităţile şi timpul disponibil. 

Aşadar, totul începe de la o bună organizare a sarcinilor pentru fiecare persoană. Acest lucru este posibil prin oferirea intrumentelor necesare pentru a-şi planifica muncă, pentru a-şi împărtăşi ideile şi mai ales pentru a colabora cu succes în activităţile zilnice.

Modul de vizualizare Kanban ne ajută în prioritizarea sarcinilor zilnice astfel încât să avem în permanenţă o imagine de ansamblu asupra a ceea ce mai trebuie realizat sau aţi realizat deja. Se pot pot utiliza şabloane sau se pot  defini o serie de etape pentru sarcini astfel încât la o simplă vizualizare să putem identifica uşor care dintre ele se vor realiza imediat sau care se vor realiza mai târziu. Având o astfel de organizare , va fi mai uşor să ne desfăşurăm activitatea şi nu ne vom mai pune întrebarea  "ce mai trebuia să fac??". Vom putea adăuga în orice moment noi sarcini de realizat sau noi notiţe astfel încât totul să fie foarte clar şi actualizat. De asemenea pentru fiecare sarcina sau notiţă putem să adăugam etichete relevante sau sau să organizăm informaţia în diferite culori pentru a fi cât mai sugestiv.


 
Un alt avantaj este faptul că putem să împărtăşim notiţele cu alţi utilizatori pentru a dezvolta şi concretiza o anumită idee. Acest intrument te ajuta să ai o gestionare excelentă a tuturor lucrurilor care trebuie realizate acum sau mai târziu, îţi permite să întregistrezi notiţele sau ideile pentru a le concretiza cu succes. 
Până nu demult, afacerile mici şi mijlocii nu au putut să se bucure de toate avantajele unui sistem de tip ERP prin care să îşi poată gestiona toate reursele companiei. Efortul financiar pentru achiziţionarea unei astfel de licenţe era enorm pentru IMM-uri, însă acum lucrurile s-au schimbat întru-un sens pozitiv. Poţi opta pentru varianta unui abonament lunar care este mult mai accesibil decât achiziţionarea unei licenţe. Această soluţie vine în ajutorul micilor afaceri se pot bucura acum de avantajele unui Sistem Integrat performant.