SMS Marketing

Comunică prin sms

Raluca Bota

Transmiterea informațiilor către clienți prin sms reprezintă o formă performantă de  promovare  care garantează recepționarea mesajului transmis către client. Un sms trimis către client va avea un impact mult mai mare decât transmiterea unui email, de exemplu, și va fi recepționat mult mai rapid. Dat fiind caracterul personal al telefoanelor mobile, campaniile sms sau transmiterea de sms-uri individuale către clienți sau potențiali clienți au un impact foarte puternic.

Spre deosebire de email-uri sau alte metode de promovare, care de multe ori sunt ignorate, sms-urile  sunt în general citite exact în momentul primirii sau la scurt timp după primirea acestora. Informațiile utile referitoare la oferte promoționale, produse noi sau mesaje aniversare pot ajunge către clienții tăi prin sms, o modalitate foarte simplă și eficientă de a îmbunătății relația cu clienții. Trimiterea sms-urilor este ieftină și are un impact foarte puternic, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Prin SMS marketing este posibilă trimiterea de sms-uri individuale către clienți sau potențiali clienți sau lansarea unor campanii sms pentru promovarea produselor sau serviciilor oferite. Optarea pentru SMS Marketing te ajută să îți optimizezi costurile și timplul alocat pentru transmiterea informațiilor către clienți.

Pentru a eficientiza transmiterea de sms-uri și pentru a reduce costurile, o aplicație SMS Marketing permite eliminarea destinatarilor care nu primesc  sms-uri în repetate rânduri ca urmare a suspendării numărului sau din alte motive.

Pot fi transmise sms-uri personalizate, astfel încat pot fi introduse în texul mesajului diferite variabile dorite (exemplu: numele clientului, scadența).  Sms-urile  pot fi trimise instant sau pot fi programate trimiteri la anumite ore pentru a obține un impact maxim pentru campaniile sms. Destinatarii sms-urilor tale vor  putea avea posibilitaea să ia ușor legătura cu firma dumneavoastră prin transmiterea unui răspuns prin sms sau apel la numărul de telefon de pe care a primit mesajul. Pot fi create mesaje  șabloane pentru o ușoară transmitere a informațiilor repetitive.

Comunicare cu clienții va fi semnificativ  îmbunătățită!