Gestionați vânzările fără efort

Atrageți clienți, urmăriți apelurile telefonice și întâlnirile

Integrare cu LinkedIn

Introduceți informațiile furnizate de aplicația LinkedIn direct în procesul de vânzare. Preluați informații de pe site-ul LinkedIn pentru a găsi noi canale de prospectare.

Introduceți informațiile noilor prospecți în baza dumneavoastră de date, preluându-le direct din LinkedIn.

.

Gestionați canalele de vânzare

Gestionaţi evoluția oportunităților cu o formă de vizualizare de tip kanban. Lucrați pe diverse canale de vânzări și obțineți în timp real informații într-un format ce vă permite să aveți o imagine de ansamblu asupra întregii activități.

Primiți informații despre următoarele acțiuni, noi email-uri, oportunități principale și intrările așteptate.

Monitorizați activitatea echipelor de vânzări

Repartizați pistele și oportunitățile existente echipelor de vânzări și monitorizați întreaga activitate a acestora.

.

Managementul potențialilor clienți 

Selectați potențialii clienți direct din emailuri. Analizați noile piste în mod eficient și comparați performanța campaniilor, canalelor de vânzare sau a echipelor de vânzari.

Găsiți înregistrări dublate, unificați informațiile și atribuiți potențialii clienți agenților de vânzări potriviți. Petreceți mai puțin timp pentru administrare și mai mult timp făcând analiza performanțelor.

Gestionați oportunitățile

Vizualizați oportunitățile organizate pentru a vă putea concentra asupra celor mai importante contracte.  Gestionați email-urile, telefoanele, notele interne, întâlnirile și cotațiile de preț legate de interacțiunea cu clienții direct din managementul oportunității.

Marcați oportunitățile care vă interesează și veți fi informat automat în momentul în care au loc modificări asupra lor.

Email-uri integrate în procesul de vânzare

Fiecare dintre noi lucrează zilnic cu aplicații de gestionare a email-urilor. Nu contează ce sistem de email folosim, acesta poate fi integrat în procesul de gestionare a relației cu clienții.

Modificați, sortați și filtrați în mod automat email-urile sosite, și asociați-le cu oportunitățile potrivite.

Gestionați cu succes activitatea firmei

Soluționați rapid problemele echipei de vânzări sau a clienților