Fiți organizat

Prioritizați sarcinile în mod eficient

Planificați și organizați activitatea

Organizați-vă activitatea într-un mod eficient cu ajutorul notițelor și a listelor de activități. De la sarcinile personale, la întâlniri și ședințe, puteți crește productivitatea angajaților dumneavoastră prin a le oferi instrumentele necesare pentru a-și planifica munca, a-și împărtăși ideile și a colabora la realizarea documentelor.

Personalizați notițele și listele de sarcini

Odoo vă oferă vizualizarea în modul Kanban a tuturor notițelor și permite fiecărui utilizator să personalizeze stadiile în care să își organizeze notițele și sarcinile. Puteți alege unul dintre șabloane sau puteți realiza dumneavoastră propriile etape. 

Împărtășiți notițele personale

Notați ideile și atașați-le documente sau etichete relevante și organizați informația în culori diferite. Puteți să împărtășiți ideile dumneavoastră, să porniți o discuție și să colaborați cu alţi utilizatori pentru a realiza sarcinile și a concretiza ideile. 

Editare în timp real

Notițele vă oferă un instrument pentru a colabora și a le edita în timp real. Astfel, toți cei care participă la o întâlnire sau ședință pot să atașeze documente importante sau să discute ideile de pe o notiţă în timp real. Toate notițele sunt structurate într-un mod simplu și clar, iar comentariile fiecărui utilizator sunt evidențiate cu o culoare diferită pentru a fi ușor de urmărit.

Trimiteți oferte online

Realizați oferte profesionale în câțiva pași simpli