Îmbunătățiți vânzările

Serviți mai mulți clienți în același timp

Un punct de vânzare prietenos

Implementați într-un minut, vindeți în câteva secunde!

Punctul de vânzare de la Odoo introduce o interfață curată, intuitivă, orientată către utilizator, care nu necesită instalare și rulează atât online cât și offline. Poate fi utilizat pe sisteme de tip iPad, tablete Android și laptopuri.

Punctul de vânzare Odoo este integrat în totalitate cu stocurile și contabilitatea companiei, ceea ce înseamnă că toate tranzacțiile efectuate prin intermediul punctului de vânzare vor fi introduse automat și în managementul stocurilor și contabilitate. Acesta include facilități precum serviciu clienți și crearea facturilor.

Integrarea completă a acestuia vă oferă statistici și informații despre toate magazinele în timp real, fără a fi necesară integrarea mai multor aplicații.


Utilizați echipamente pe care deja le aveți

Sisteme desktop, laptop-uri, tablete, funcționează pe oricare dintre ele!

Punctul de vânzare Odoo este o aplicație web care rulează pe orice dispozitiv care poate afișa website-uri, nefiind necesară o configurare suplimentară. Acesta funcționează perfect pe orice tip de dispozitiv touchscreen.

Cititoarele de coduri de bare și imprimantele sunt suportate în mod implicit, fără a fi necesară o configurare suplimentară.

Pentru a porni, punctul de vânzare are nevoie de o conexiune la internet, dar acesta va putea fi utilizat chiar și în cazul deconectării complete.


O interfață proiectată pentru productivitate

Software-ul pe care retailerii iubesc să îl folosească!

Spuneți ”La revedere!” aplicațiilor greoaie și depășite și bucurați-vă de interfața web proiectată de Odoo pentru retailerii moderni.

Chiar dacă este utilizat într-un restaurant sau magazin, puteți activa bonurile multiple pentru a nu lăsa clienții să aștepte.

Scanați produse, parcurgeți categoriile ierarhice sau obțineți rapid informații cu ajutorul filtrelor rapide.


Oferă servicii adiționale clienților direct în magazin

Reparații, garanții, livrări, etc

Odoo oferă clientului dumneavoastră o experiență pozitivă, îmbunătățind serviciile post-vânzare. Gestionați garanțiile și cererile clienților, plănuiți livrările. Aduceți vânzările la următorul nivel, arătați că urmăriți nevoile clientului și țineți o evidență a nevoilor sale. Punctul de vânzare poate creea facturi cu câteva click-uri și trimite informația către contabilitate. 

Nu mai este nevoie să înregistrați manual fiecare tranzacție pentru a le trimite contabilului, aplicația îi va transmite automat toate informațiile. Contabilitatea va fi mai simplă și mai precisă! Punctul de vânzare vă va ajuta să controlați vânzările și încasările în timp real și de asemenea să păstrați precizia.


Îmbunătățiți vânzările prin sincronizarea magazinelor

Sincronizați produse, prețuri și clienți fără efort!

Odoo implementează diverse funcționalități pentru a vă putea îmbunătăți vânzările. Produse noi, strategii de preț și promoții pot fi aplicate automat în magazinele selectate. Puteți implementa o strategie globală în magazinele dumneavoastră, fără dificultate. De exemplu, puteți fi notificat când unele produse vor expira pentru a seta o promoție de vânzare a acestora. 

Utilizând platforma Odoo, veți avea un sistem dovedit a fi pretabil atât pentru magazine mici, cât și pentru corporații multinaționale.


Cunoașteți-vă clienții!

Companiile de succes integrează întreaga relaționare cu clienții prin toate canalele pentru a dezvolta cu precizie un profil de client în vederea comunicării eficiente în procesul de vânzare.

Odoo vă oferă o imagine de ansamblu asupra clientului, inclusiv vânzări încrucișate, istoricul interacțiunilor, profil și multe altele.


Campanii email

Realizează campanii email eficiente și monitorizează succesul lor